Укр Eng

КАФЕДРИ:

• Теоретичної і практичної філософії імені професора Й.Б. Шада
     Персональний склад
     Звіт завідувача кафедри
     План роботи кафедри
     Історія кафедри
     Наукова робота
     Навчальні програми / НМКД
     Новини кафедри
     Вісник кафедри
     Аспіранти кафедри
     Відкриті лекції
     Графік консультацій

• Теорії культури та філософії науки
     Персональний склад
     Звіт завідувача кафедри
     Історія кафедри
     Новини кафедри
     План роботи кафедри
     Відкриті лекції
     Графік консультацій
     Вісник кафедри
     Аспіранти та докторанти
     Анотації курсів
     Навчальні програми / НМКД
     Контакти

• Українознавства
     Персональний склад
     Звіт завідувача кафедри
     Історія кафедри
     Новини кафедри
     План роботи кафедри
     Опорна кафедра
     Наукова робота
     Видання кафедри
     Методичні розробки
     Вісник кафедри
     Навчальні програми / НМКД
     Курси за вибором ОПП "Урбаністичні Студії"
     Практика
     Відкриті лекції
     Графік консультацій
     Контакти

• Політології
     Анонси та новини
     Персональний склад
     Звіт завідувача кафедри
     План роботи кафедри
     Історія кафедри
     Бакалавріат і магістратура
     Аспірантура
     Наукова робота
     Навчально-методична
        робота

     Відкриті лекції
     Навчальні програми / НМКД
     Здобувачам освіти
     Абітурієнту
     Стейкхолдери
     Контакти

КАФЕДРА УКРАЇНОЗНАВСТВА

 Анотації / програми курсів кафедри українознавства

Анотація курсу
Українська мова за професійним спрямуванням
(філософський факультет)

Курушина Марина Анатоліївна кандидат філологічних наук, доцент

Назва курсу: Українська мова за професійним спрямуванням.

Викладач: Курушина Марина Анатоліївна, канд. філол. наук, доцент кафедри українознавства.

Статус: нормативний.

Курс, семестр: 2-й і 3-й курс; 3-й, 4-й, 5-й семестри; історичний факультет, спеціальність – «Історія». 

Кількість кредитів: 3.

Попередні умови для вивчення: студент має володіти правописними навичками, уміти працювати з науковою, науково-навчальною і довідковою літературою, першоджерелами, здійснювати самостійний пошук наукової літератури, мати достатній лексичний запас.

Опис (зміст, мета, структура): Мета – удосконалення навичок використання найуживаніших орфо- і пунктограм, лексико-стилістичних засобів при роботі з текстами офіційно-ділового та наукового стилю; активізація й розширення лексичного запасу; засвоєння лексики і термінології свого фаху; активізація умінь і навичок усного й писемного мовлення, навичок публічного виступу; формування навичок професійної комунікації, оцінки ситуації і вибору оптимальної мовної поведінки у професійній сфері: вплив на співрозмовника за допомогою вмілого використання різноманітних мовних засобів, оволодіння культурою монологу, діалогу та полілогу; умінь підбору й використання мовних засобів залежно від мети спілкування, удосконалення активних видів мовленнєвої діяльності; набуття комунікативного досвіду з метою розвитку творчих здібностей студентів, їхньої самореалізації як фахівців, активізація пізнавальних інтересів, реалізація евристичних здібностей як визначального фактора у формуванні професійної майстерності та конкурентоспроможності сучасного фахівця; формування навичок роботи з науковими текстами за фахом, умінь сприймати й відтворювати професійні тексти; знайомство з організацією сучасного діловодства, засвоєння зразків найуживаніших документів, норм ділового етикету, культури усного і писемного мовлення; вироблення навичок користування довідковими матеріалами.

Зміст і структура: Предметом вивчення курсу “Українська мова за професійним спрямуванням” є науковий і офіційно-діловий стиль сучасної української літературної мови, документування в управлінській діяльності, мова документів, наукових текстів, правопис української мови, культура усного ділового мовлення. 

Форма навчання: лекції, практичні заняття, самостійна робота. 

Форма організації контролю знань і система оцінювання: Поточне оцінювання (індивідуальне, групове і фронтальне опитування студентів на практичних заняттях, самостійна робота, самоконтроль), оцінка контрольної (модульної) роботи. Форма підсумкового контролю – залік (3-й і 4-й семестри), іспит (5-й семестр). Оцінюється за національною системою оцінювання та системою оцінок ECTS. 

Навчально-методичне забезпечення: посібники, словники, інтернет-ресурси, матеріали для практичних занять, матеріали для самостійної роботи.

Мова викладання: українська.

Завантажити (у форматі .pdf):

Харківський національний університет
імені В.Н. Каразіна

Сайт розроблено за підтримки кафедри медіа-комунікацій
дизайн: ILLUZION LABEL