|
|
КАФЕДРА
УКРАЇНОЗНАВСТВА
МЕТОДИЧНІ
РОЗРОБКИ
Танцюра В. І., Куліш С. М.
Історія України. Комплекс навчально-методичних матеріалів
для студентів та викладачів
/ напрям підготовки 0305 «філологія», 0302 «журналістика».
3-е видання, перероблене та доповнене. Харків, 2018.
Вивчення вітчизняної історії вимагає нестандартних творчих підходів. Орієнтація на концепції західних учених, в тому числі на їх підручники з історії України, негативно вплинула на вироблення власних методологічних прийомів і засад, які б максимально відповідали об’єктивній істині, історичній конкретиці. За останні роки вийшли з друку безліч нових підручників та посібників з історії України, які нерідко страждають теоретичною невизначеністю, багатофакторними підходами, численністю другорядних матеріалів, дублюють один одного. Дехто стає прибічником культурно-плюралістичного бачення ролі підручника як специфічного орієнтира у сучасному багатоманітному світі. При цьому висловлюється думка про застарілість погляду на потребу існування підручників для вищої школи, затверджених міністерствами або відомствами, наголошується на авторських посібниках і програмах. Такий підхід призводить до занепаду історії України як предмета у середній та вищій школах. Більше того, вона продовжує розчиняться у всесвітній історії і це шкодить формуванню національної свідомості молоді.
Завантажити
(.pdf)
|